torstai 24. helmikuuta 2011

warn me when forever starts to end

Buenos tardesta vaan. (hyvänen aika, en uskonut alentuvani tähän)

Minun pitäisi olla lukemassa ranskaa, mutta syystä tai toisesta koen tämän nyt huomattavasti tärkeämmäksi. Oikeastaan minkä tahansa, että nyt jos teillä on kaventamattomia housuja, täyttämättömiä plussakorttihakukaavakkeita tai muuta sellaista niin cmon, bring 'em to me.
Ratkaisen ovelasti kuitenkin tämän maallisen tuskan ongelman ja jätän menemättä kokeeseen.

Miia onkin iloisesti jo postannut kuvan perseestäni, mutta koen silti tarvetta postata myös kokovartalokuvaa antiprinsessa Laurasta viime perjantailta. (Vaikka onhan se perse se tärkein, en kiellä.)



Anteeksi laatu, mutta jos niitä hääkuvan näköisiä ei lasketa, ei ole nyt parempaakaan. 
Jatkot olivatkin sitten Asia Erikseen, eikä onneksi minusta olekaan juuri kuvia sieltä. Ja mikäli mietityttää, niin ei, asiaan ei vaikuta erinomaiset alkoholinkäyttötaitoni. Mutta noin pääpiirteittäin, raskas työ vaatii raskaat huvit.


tämä tuli todettua 



kuten tämäkin


Niin, oikeastihan minulla ei ole muuta kerrottavaa kuin että love exists!
Ja se, että päivän naurut löytyi tästä failbook - Tom Hanks
Ja se, että jäin pohtimaan miltä tuntuu hieroa silmiä laitettuaan hevosen jalkoihin linimenttiä. Noh, mulla oli vahva visio siitä että ei ehkä hyvältä tunnu, mutta tein sen silti puolivahingossa. Ei tosiaan tuntunut.
Ja se, että ihan kohta on loma ja minua huolettaa, sillä minulla ei ole aikatauluja joiden mukaan lomalla elää. Tyhjää !


1 kommentti:

  1. Buenos tardesta. Voitko leventää mun housuja.

    PS. Lukuloman aikataulutus..... Dislike...

    VastaaPoista

Kaikenlainen faniposti tänne.