sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

No nyt on hieno postaus ai että

Vastoin kaikkia karman, Murphyn ja todennäköisyyksien lakeja (mutta ei onneksi vastoin minkään valtion lakia!) sain kuin sainkin kamerastani vihdoin irti kuvia. Edellisen kerran näin on tapahtunut keväällä 2011, ja siksi saattekin nyt mielenkiintoisen muutaman kuvan koosteen elämästäni muinaisena aikana. No on siellä pari uudempaa mukana.

 Rakas magneetti <3

 Hyväksymiskirje Tylypahkaan.

 Paras rakkain ihanin Notre Dame -magneettini. 
Sittemmin pudonnut, haljennut ja odottaa korjaavaa liimaa.

 Limonadia ja epäonnisia pääsykoemuistiinpanoja.

Jääkaappini sisältö syyskuussa 2011.

 Papukeittopalapelimagneetti.

Hedelmävalikoimani syyskuussa 2011.

Oli mulla mehuakin.

Oon taiteellinen runotyttö ja herkkä sielu.

Runoudellani on muusa.

 Ensimmäinen verenluovutukseni syksyllä 2011.
Ikävä tukaaneja.

Olin myös kuuma ja minulla oli hieno hame.

 Ja tomaattikeittoa ja ruissnäksejä. 2011 edelleen.

Minä fuksiaisasustuksessa fuksisyksynä.
Teemana ghetto.

 
 Aikahyppy hähää! Synttärikakku 2013 parhausystävältä <3

 Minä synttärinä 2013.

Rafla täällä Aberissa. 
En oo vielä uskaltanut mutta ehkä tässä vielä kevään aikana ehtii lip-lickingiäkin.

Ohops ei mulla muuta. Paitsi että tää postaus on ajastettu koska olen matkoilla. Ähähähähä. Ja oikeesti lähinnä koska muuten en koskaan muistais laittaa näitä kuvia ja oon kuitenki jo kaks vuotta melkein osaa pantannu. Että nih.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlainen faniposti tänne.