maanantai 18. heinäkuuta 2011

I hope some snapist won't snape me

Ensin olin lomalla.
Sitten olin feissari. (Uljaat 8 päivää.)
Nyt olen taas lomalla.

Se tarkoittaa, että voin nukkua ja syödä suuria määriä.
Kinuskikastike-kaurakeksi-vaniljajäätelö on mitä todennäköisimmin se ruokalaji, jota Taivaassa tarjotaan päivittäin. Arviota varten on suoritettu lukuisia empiirisiä tutkimuksia.


Päätin myös huitaista Potterit ennen kuin torstaina poikkeamme Finnkinon arvovieraiksi (as if).

Sirius mulkoili hänen peräänsä taikasauva kylkeä vasten.

"Sinun pitäisi ihan totta jo katsoa sitä munaa ja ruveta ratkomaan sen merkitystä..." (Hermione)

"Voldemortko pani osan itseään minuun?" Harry sanoi tyrmistyneenä.


Projektia on hidastanut uudistunut addiktioni bubble shooteriin. Nytkin keskeytin kirjoittamiseni muutaman erän tähden. Tämä on vakavaa.


Olisi minulla oikeaakin tehtävää. Niin kuin esimerkiksi asunnon etsiminen Jyväskylästä, tulevasta opiskelukaupungistani.

5 kommenttia:

  1. Jyväskylä oi Jyväskylä!

    VastaaPoista
  2. Jyväskylä University - where all the charming people go.

    VastaaPoista
  3. Bubble shooter, ei saa edes mainita. Oon niin vitullisen koukussa kun voi vain olla..... .. .
    -pieta

    VastaaPoista
  4. Hyvin sanottu Miia. All. ♥

    VastaaPoista
  5. Lohduttavaa, etten ole ainoa bubble hootersiin koukkuuntunut. Pelaamiseen menee parikin tuntia päivässä. Järjetöntä.

    VastaaPoista

Kaikenlainen faniposti tänne.