perjantai 29. heinäkuuta 2011

kuvahuvia

Ihana Riina teki tällaisen hauskan kuva-asian. Minä ajattelin aloittaa sen myös. En jaksa kuitenkaan kaikkea kerralla, koska olen hidas ja laiska. 

Aloitan kohdasta 'kuva, jossa nautit olostasi'.





Jottei tämä olisi ihan epäreilua, laitan kuvan myös kanssabloggaajasta. En uskalla laittaa naamakuvaa, vaikka minulla olisi niitä niin monta ja ne on niin hauskoja. Takalisto kuitenkin välttänee. Olkaa niin hyvät.



Ei muuta tällä kertaa. Mukavaa kesänjatkoa.

8 kommenttia:

  1. Miksi? Sulla on kuitenkin ihan hyvä pylly.

    VastaaPoista
  2. No ei tässä kuvassa :(((( Muuten on ;)

    Ilmeisesti meidän pitää seuraavaa kertaa varten ottaa hyväpyllykuvia?

    VastaaPoista
  3. This is awesome.

    PS. Odotan edelleen yksiä tiettyjä kuvia! Jotka olisivat nyt ajankohtaisia erään tietyn elokuvan vuoksi.

    VastaaPoista
  4. Hobbiti: olisipa Donnalla aikaa näille kuville!!

    VastaaPoista
  5. Hei mua on kiinnostanu jo ihan sikakauan että kumpi teistä on kumpi tossa pingviinianimaatiossa? Tällee by the way.

    VastaaPoista
  6. Ja minä oon se Dops Mudcake.

    (Ei ole kyllä käynyt mielessä että siinä oltaisi me!)

    VastaaPoista

Kaikenlainen faniposti tänne.