sunnuntai 13. helmikuuta 2011

'you're such a fucking cliché'

Kurjuuksien kurjuus.

Olen varmasti yksi maailman taitavimmista laiminlyöjistä.
Viime aikoina olen onnistuneesti laiminlyönyt koulutehtävät (käsittää siis koko kuluneen jakson, ollakseni rehellinen), kissan, siivouksen, painovirheilyn, kuntoilun ja mikä pahinta,
                                                                                                        ystäväni.



En tiedä miksi.
En tiedä, mitä tapahtuu.
En tiedä, missä olen
                 ..mitä teen
                    ..kuinka korjaisin vahingot
                       ..miten hän voisi antaa minulle anteeksi

                          ..ja miten saisin sinut tajuamaan





Mutta hei, olin vauvauinnissa ja pidin siitä todella. Jos jollakulla on tarvetta vauvauintiapuhenkilölle, soittakaa ihmeessä. 
Asiasta mursunnahkatakkiin, asiallinen lopetus teemalla eduskuntavaalit.

                                                                     Soini-vaalikone  

Kertokaa toki tuloksia. (siinä tapauksessa, että ne ovat sellaisia, mitä kehtaa kertoa. Jos olet esimerkiksi sataprosenttisesti samaa mieltä Soinin kanssa, on aivan sopivaa nauttia asianmukaista itsehäpeää jopa yliannostukseen asti.)       

    

Hellurei
Laura



9 kommenttia:

  1. :( voi Donna.

    Et ole ainoa, josta tuntuu tuolta. Laiminlyöntiä monen asian suhteen tapahtuu jatkuvasti par moi aussi.

    Tuo "hey idiot"-kuva herättää muuten kysymyksiä ruudun tässä päässä. Onko tää jotain, mitä mun pitäisi tietää mutta olen vain tyhmä vai onko jotain jäänyt kertomatta? :D

    VastaaPoista
  2. PS. Olen asioista 100%............ eri mieltä Soinin kanssa :D

    VastaaPoista
  3. Huojentaa, etten ole ainoa, joka joskus sortuu pahasti laiminlyömään.
    :---)
    Minä olin 90 % eri mieltä. Pitäisikö huolestua?

    VastaaPoista
  4. Olet 100% asioista erimieltä Soinin kanssa!!!

    Timo "raiskauslapsi" Soini.

    Voin väittää että minä laiminlyön enemmän.

    Ps. "Your fucking is such a cliché"

    VastaaPoista
  5. Don't worry, be happy ending. Minäkin olin 90% eri mieltä.

    VastaaPoista
  6. Oliko teidän 10 % se EU-juttu?

    VastaaPoista
  7. Juurikin se EU.
    Miten muuten EU:sta voitaisiin tehdä paikka, jonka kritisoimiselle olisi vähemmän tarvetta, ellei sisältäpäin. :---)

    VastaaPoista
  8. Arrrvasin, koska olin sen kanssa KIIKUN KAAKUN.

    Tahdoin kirjoittaa isolla kun näytti niin hauskalta.

    VastaaPoista

Kaikenlainen faniposti tänne.