keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Fat people are hard to kidnap.


Ensimmäiset opintopisteet: Portugali 1, 4 op

Massaluennoitsijan ääni muuttui ihan darthvaderiksi, kun mikrofoni petti. Siitä tulin päätelmään, että introduction to management and leadership on ihan jees.

Viime aikoina olen lähettänyt huolestuttavan paljon postikortteja. Jopa pikkuveljelleni, joka täytti 18 ja heittää varmastikin kortin roskana takkaan heti sen luettuaan. Postimerkit loppuivat taas. Ajattelin käydä huomenna postitoimistossa, tai ylihuomenna, aukioloajoista riippuen.

Porsaanleikettä, perunamuussia ja sinappikastiketta sekä tuore sämpylä 2,5 € ja oli hyvää ja minulla oli satunnaista ruokailuseuraa ja viihdyin.

Sitten ostin master's herkusta neljä riisipiirakkaa. Ne olivat lämpimiä ja paperipussissa. Minulla on vielä munavoita viime viikonlopulta jäljellä ja olen oppinut pitämään siitä.

Tenttikirja on tavallaan kiinnostava. Enhän minä siitä mitään muista ja tentti on ensi kuussa ja silloin nyt viimeistään en mitään muista mutta minkäs teet kun kirjoja on rajoitetusti saatavilla ja tämä oli saatavilla nyt.

Parasta on kuitenkin, että hanipöö toi Saksasta Milka Noisettea. Olen syönyt sitä liikaa mutta en vielä tarpeeksi.

Nyt, sallinette minun poistua kuuntelemaan Brasilialaista Radio Novaa, lukemaan teosta Communication and Human Behavior ja syömään mysliä epänälkääni. Jos jaksan lukea kokonaisen luvun, palkitsen ehkä itseni lukemalla pätkän sitä kirjaa, josta viime kirjoituksessani puhuin mutta jota sitten lopulta häpeäkseni en tullutkaan avanneeksi, niin hyvä kuin se onkin. Huomenna ensimmäinen luento alkaa 12.15 (rakastan akateemista varttia) ja sitä ennen pitäisi käväistä tekemässä eräitäkin syntymäpäivälahjaostoksia koska sain putiikista tekstiviestin tuotteiden saapumisesta (ei, se ei ole kenellekään teistä, valitan) ja tulostamassa muutamia mainoslappusia, koska olen muka ehdolla joissakin edustajistovaaleissa täh.

Niin ja Hobbitille seuraava merkityksetön koodiviesti, joka ehkä huvittaa hänen suurta huumorintajuaan: "Anselmi".

Kaipaatteko te koskaan postauksia, joissa käsiteltäisiin jotakin tiettyä asiaa tai aihepiiriä tai edes ylipäätään käsiteltäisiin jotain.

2 kommenttia:

  1. Oon varmaan jotenkin vajaa, kun naurahdin ääneen.

    VastaaPoista
  2. Onneksi olen sun kaveri juuri sen takia <3

    VastaaPoista

Kaikenlainen faniposti tänne.