tiistai 1. toukokuuta 2012

Matthew

Tunnustan heti suorilta, että Matthew McConaughey on mulle joku naurunappulaa kutitteleva piste. Riittää että kuulen sen nimen niin alkaa huvittaa ihan suunnattomasti. Jos täytyy nähdä kyseisen hemmon elokuva niin olen ärtynyt, mutta niin kauan kun kyse on nettimeemeistä niin loputon nauru vaan on se juttu. Seuraava kuva huvittaa mua enemmän kuin laki sallii.



Kävin hakemassa keburullan Pick-Up Pizzeriasta tänään. Ei olisi kannattanut. Sen pituus oli silmämääräisesti arvioiden 23 cm ja siinä oli liikaa kastiketta joka oli liian vetistä ja tahmensi kädet ja koko naaman koska olin piqueniquella. Mutta tulipahan testattua, ja tulipahan testattua yksin niin ei tarvinnut kenenkään kaverin tehdä samaa virhettä. Luulen että tuolta vois kyllä saada ihan jees kiinalaista, oli nääs kiinalaisen näköisiä työntekijöitä kaikki paitsi yksi vanha setä.

2 kommenttia:

  1. pick-upissa on parhaat kinut ! mein naapurissa wouwou hyvää ! suosittelen lämpimästi esim kanaa cashewpähkinöitä ja bambua !

    terkuin peea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten se voi olla tein naapurissa ku se on MUN naapurissa omg!!

      täytyy maistaa joskus. kiitti vinkkelistä.

      Poista

Kaikenlainen faniposti tänne.