maanantai 5. marraskuuta 2012

varpaita hirvittää sirpaleet

"Kyyneleitä virtaa vasta alakerrassa
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista
Että kuiskauskin on huuto
En vaihtais sekuntiakaan"

Joskus on näitä päiviä, jolloin pitää kuunnella niitä eniten itkettäviä biisejä repeatilla
hautautua peittoon ja torkuttaa puoli tuntia
syödä paketillinen keksejä yksin

lopettaa parisuhde voidakseen paremmin ja voida silti huonosti
katua, pelätä, surra ja itkeä ruokalan jonossa
tuntea silti tehneensä oikein.




Ja jossain tuolla on päivä, jolloin kaikki on taas hyvin.
Minä tiedän sen, koska minä olen vahva ja minä olen hyvä näin ja minä kelpaan,
ennen kaikkea itselleni, vielä joskus.

1 kommentti:

  1. Bulbasaur on lojaali möhökkieläin. Sen kanssa solmittu suhde on elinikäinen. Se joskus menettää todellisuudentajunsa, aiheuttaa pahaa mieltä ja on vähän vammainen, mutta pohjimmiltaan se on sydämellinen olento, joka mielellään viettäisi elämänsä toisen bulbasaurin kanssa. Jotkut bulbasaurit saattavat joskus lähteä kuorensa sisään löytöretkelle, mutta sen jälkeen ne voivat ehkä löytää toisensa uudestaan. Anygays bulbasaurtiimi forever, right?♥

    VastaaPoista

Kaikenlainen faniposti tänne.